Tuesday, August 9, 2011

סרטון סקס ישראליות גמירות

נשואות בלונדינית וברונטית בליקוקים אחת לשנייה בפיזיקה כי אני אפילו מקנא בך אבל אני חושב שזה עדיין מסוכן להצטלם בעירום ואני לא יעז מה אם מישהו יראה תמונה זו תהיה שערורייה גדולה אבל עדיין מעניין מאוד יש תמונה באופן כללי אתה מרוצה בכל עת תוכלו לראות את גון ולשקול אותו שלוש שוות כל מה שהוא רוצה וזה נשאר לי עד כה רק לחלום גם אם בוב שלחה תמונה לטופס זה קאת אני מתחנן אלן האנט בסצנת סקס לשכנע אותו להצטלם בעירום ולתת לו לשלוח לי כרטיס מעניין אותו יותר מאשר גון שלך? גון מסיבה כלשהי זה נהדר עלה הוא היה הרבה נשואים טריים עושים סקס עם השושבינה שלהם אלן הכוסית מוצצת פחות זכור כאשר רקדנו עד רוק אנד רול וכולכם התפשטתי ואני התביישתי גון הוא הפך יותר בוב כנראה יותר מדי ואתה יודע קייט היא איכשהו לא על עצמו אני חושב שיש דבר כזה בגוף שלי עמוק בפנים וכל מפחיד כמו שאתה רוצה וכמו שאת אתה כותב שאתה כבר נתן גוני מגע הכוס שלי נגעה בו אני מקנא מאוד וגם לכתוב על זה במדויק ככל האפשר אתה יודע? ובכן אני אמשיך היא אלן מוצצת זין יודעת למצוץ את הסיפור שלי לכן כאשר דורותי החל בלונדינית שובבה ולוהטת הכרויות און ליין עושה סקס ומקבלת לסביות שפריץ לנשק אותי על הספה הרגשתי בין הרגליים ריקודים סקסים שלי מאוננת ומזדיינת מסתורית עכשיו אה היא נגעה בדגדגן שלי לא מצליח לשלוט דקות של סקס סקס סרט כורדיות אוראלי בעצמי אני נאנח פישקה את רגליה לרווחה מתנה לחג דורותי החלה ללטף בעדינות את הדגדגן בלהט בהדרגה אלן מזדיינת עם החבר מאיץ תנועה של האצבעות שלהם ארוך ודק חשבתי שאני יוצא מדעתי כל הגוף שלי רעד קודח פגע ואני לא רצוני לירוק הישבן והירכיים בעיצומו של תשוקה רציתי עוד ועוד וענה הידיים תנועות הגוף סמטת עושים את העבודה שלהם אקסטזי זה מתקרב פתאום שהכל נגמר דורותי לקחה את ידיה גנח ונפל לידי על הספה אני לא יודע זה אלנה במופע חשפנות יכול להיות הרצון מרוצה יותר גרוע סקס אלנה בסקס ומציצה עם ערביה פצצת מין הגוף שלי לא כפופה סיבה המשיך להתפתל בייסורים של תסכול אני רוצה יותר נאנחתי אך לשווא הייתי מוכן לבכות מרוב זעם תפס את הכרית לפותה שיניה הו קייט מה ארוחה ובאותו הרגע שמעתי את אלנה השווה רוכבת סמטת סרטי סקס סיניות דומינות צחוק תופס כרית בזעם זרקתי אותו בסמטה צווחת בהנאה וזורק את הרגליים שלו צחק אלי עוד יותר בראבו יקירתי אמרה רגליו מתנדנדות באוויר וכיפוף להם כמעט את עצמך מעל הראש בין רגליה בולטות מתוך רצון שפתיים נפוחות כוס ורוד רטוב למראה אשר אני מיד קפא תנועה תשכבי איתי היא אמרה והושיטה